Popularne posty

niedziela, 27 lutego 2011

Moje skarbeczki Niko&Silver& Hartus&Neki

Niko&Silver& Hartus
Niko to piesek rasy york Urodzil sie 5 grudnia 2002 roku .Niko to milosc mojego zycia.

Silver urodzil sie 23 lipca 2003 roku. Silver jest shetlandem  czyli owczarkiem szetlandzkim, i jest naszym sreberkiem.

Heartus to york wprawdzie ciut za duzy ale jest moim serduszkiem i mam wiecej cialka do przytulania.
Ten pies uratowa mi zycie  stad nazywa sie serduszko czyli Heartie..

A oto moja trojka psiakow!
Niko








Silver!!
















Heartie






















Oraz nasz najmniejszy inajmlodszy piesio yoreczek Neki WAZACY 75 DAG W WIEKU 3 MIESIECY.
Neki to cała historia ,nawet wybór imienia dla niego nie było takie łatwe!!
A oto NEKI
URODZIL SIE 13 GRUDNIA 2010 ROKU













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz