Popularne posty

środa, 16 marca 2011

Zabiorę cię właśnie tam,



                                                                   Zabiorę cię właśnie tam,
Gdzie jutra słodki smak.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie słońce dla nas wschodzi.
Zabiorę cię właśnie tam,
Gdzie wolniej płynie czas,
Zabiorę cię właśnie tam,
Gdzie szczęściu nic nie grozi."

Nasze życie na błędach rysowane
miłością, uczuciem przeplatane.
Jestem małą iskierką, która wypala się
uczucie me zanika gdzieś w tle
Popełniam błędy i naprawiam je
gdy dotknę dna, odbije się.
Gdy sił zabraknie przyjaciel wyciągnie mnie.
Zasypie mnie kwiatami miłymi słowami
To prawdziwa przyjaźń między nami.


                                                    Nim zgaśnie dzień, przywołam Ciebie,
wpatrzę się w Twoją twarz.
Abyś się moim stała niebem,
abym Twych oczu zapamiętał blask.

Nim zgaśnie dzień zawołam Cię,
z głębin przepastnych mej duszy.
Abyś spłynęła na mnie jak sen,
- tysiącem wzruszeń.

Nim zgaśnie dzień,napiszę list,
na pergaminie mojego serca.
O tym,że mi się śnisz,
że smutki moje uśmiercasz.

Nim zgaśnie dzień,przywołam Ciebie,
z głębin mojego pamiętania.
By Ci powiedzieć,żeś moim chlebem,
i wsparciem,kiedy na nogach się słaniam...

Andrzej Tomasz Maria Modrzyński

Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz